Momento jeans: - Hverdagslykke, sier kundene

I en hektisk hverdag kjennes det deilig å komme inn til disse damene. Showroomet til Momento jeans er en oase i et gammelt industribygg rett ved Union Brygge.


Annonsør:

Momento Jeans

Dette er et annonsebilag fra Momento Jeans.



Varme, glede og kunnskap gjør at du føler deg velkommen akkurat slik du er.

- Hva er spesielt med Momento?


- Det må være filosofien vår. Ønsket om å gi kvinner glede, påfyll og velvære. Rett og slett «Hverdagslykke». Det ordet ble først brukt av kunder for å beskrive følelsen jeansene gav. Vi er helt overveldet over alle anmeldelsene på Facebook. For oss gir det «hverdagslykke» å lese de, sier daglig leder Karianne Lamm-Kittelsen.

momentojeans.jpg

Damenes aften

- Som gründer ser jeg etter stadig nye måter å gi noe tilbake til kundene på og utvikle konseptet. Fredag 13. september arrangerer vi vår første «Damenes aften». Et to timers gratis event med mingling, enkel servering og foredraget «Hverdagslykke».

- Tanken er at du skal gå ut med mer energi og påfyll enn når du kom inn. Har noen lyst til å melde seg på så er det veldig hyggelig. Informasjon finnes på Facebook

Hva gjør at Momento jeansene gir «hverdagslykke»?

- Vi bærer alle på historier som har formet oss som mennesker. Mine historier gjør at jeg ser forbi det ytre og ser mennesker for den de er på innsiden. Jeg vet at det å gi andre glede er en stor kilde til egen glede.

- Jeg ønsket å spre glede med mine jeans, og spurte Drammens kvinner hva som skulle til for at jeg skulle nå mitt mål. Svarene var tydelige. De ønsket seg god passform, god kvalitet og jeans i hele størrelsesspekteret.

- Mitt mål er å levere jeans som nærmest kjennes som skreddersydd – uavhengig av kundens høyde, fasong eller størrelse. Du skal føle at en Momento jeans er designet til nettopp deg og at den får deg til å føle deg både fin og komfortabel.

- Det blir det «hverdagslykke» av!

Bilde 2.jpg

Denne teksten er kommersiell markedsføring og inneholder annonselenker.