En dag for kunder, av kunder og om kunder

Til den årlige «kundedagen» arrangert av drammensbedriften Ganske Enkelt på Ambassadeur Hotell kommer representanter fra næringslivet i regionen for å få inspirasjon til bedre kundeopplevelser og en enklere arbeidshverdag.


Annonsør:

Ganske Enkelt AS

Dette er et annonsebilag fra Ganske Enkelt AS.



En smekkfull konferansesal av forventingsfulle representanter fra en rekke bransjer møtes en torsdag i november, alle med et felles mål for øyet - inspirasjon, tips og høste nye erfaringer for å gjøre kundehverdagen enklere.

Stikkordet er SuperOffice, en norskutviklet og markedsledende programvareløsning som nå er blant verdens mest etterspurte CRM-løsninger (Customer Relationship Management).

Drammensbedriften Ganske Enkelt er en av markedets største og eldste dedikerte tilbydere av nettopp dette, og opplever stor interesse rundt produktet.

- Kundedagen har vokst markant de siste årene, og at vi har en fullstappet sal i år er veldig morsomt. Antageligvis er det sånn at kundene ikke utnytter hele plattformen, og da er det verdifullt å snakke med andre kunder for å få inspirasjon og gode råd på veien, sier daglig leder Anders Jahren.

- Viktig med faglig påfyll

Mange av deltakerne påpeker viktigheten av faglig påfyll og kunne se mulighetene som kommer. 

- Her får vi eksempler på ting vi overhodet ikke er klar over at vi kan få til. Det handler om å gjøre arbeidet enklere samtidig som vi har oversikt uten å bruke mye tid på det, sier Lars Filip Kolbu fra Glava (til høyre i bildet).

Han var en av flere foredragsholdere som delte sine erfaringer knyttet til CRM i løpet av dagen, og påpeker at Glava er relativt ferske i gamet i forhold til «proffene».

- Vi er helt i startgropen i forhold til proffene, men ting blir ikke bedre enn hva vi putter inn i systemet, og hvordan vi bruker det i daglige, sier Kolbu.

PROFF: Christoffer Bergstrøm fra House of Control har tatt i bruk hele Online-plattformen i SuperOffice, og representerer et selskap i sterk internasjonal vekst. Han fortalte om hvordan strukturert bruk av CRM er helt avgjørende for å lykkes i selskapets vekstmål.

Skreddersøm

Og blant de mange fremmøtte var det klart at hver eneste bedrift har sine konkrete behov og tilnærminger til hva som er den optimale skreddersømmen til CRM-system.

Dette kunne Erik Eide (bildet under) fra SuperOffice fortelle mer om. De jobber til daglig med videreutvikling av alle produktene i SuperOffice-familien, og kunne fortelle om siste nytt innen tilpasningsmuligheter.

 
Med inkludert både frokost og en rikholdig lunsj ble det også nok av tid til mingling og felles erfaringsutvekslinger for de godt over 100 deltakerne på seminaret, som forøvrig er gratis. 

- Spennende tider

Daglig leder Anders Jahren i Ganske Enkelt mener det er spennende tider innen software-bransjen.

- Vi ser at ting flytter seg mer og mer ut i skyen. I dag er det nesten 300 av kundene våre som bruker skybasert løsning, mot såvidt over 200 i fjor, forteller Jahren. 

LES OGSÅ: Derfor er denne drammensbedriften unik i Norge


NOE FOR DEG? PRØV SUPEROFFICE GRATIS I 30 DAGER
Denne teksten er kommersiell markedsføring og inneholder annonselenker.